Like us on
Fraud Line
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • Το όραμά μας
    • Η ομάδα
    • Η μπροσούρα μας
    • ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ >
      • & Απαντήσεις
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ
    • Μεγάλες επιχειρήσεις
    • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
    • Δημόσιος τομέας
    • Mη Kυβερν. Οργανώσεις
  • GDPR
  • ΛΥΣΕΙΣ
    • Πλατφόρμα ανώνυμων καταγγελιών
    • Πρόληψη >
      • Εκπαίδευση
      • Αξιολόγηση κινδύνου
      • Κώδικας Δεοντολογίας
    • Διερεύνηση περιστατικών
    • Νομική συμβουλευτική αποκατάστασης ζημιών
    • GDPR Συμμόρφωση
  • ΝΕΑ
  • ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ

Πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος της Fraud Line

29/3/2016

0 Comments

 
Picture
​Τη Δευτέρα 28/03 πραγματοποιήθηκε πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος της Fraud Line για την επιχειρηματική ηθική, κατά της εσωτερικής απάτης, στο κόμβο Καινοτομίας INNOVATHENS, στην Τεχνόπολη- Γκάζι. 
Ο στόχος της πιλοτικής εφαρμογής ήταν να εξετάσουμε στην πράξη πως λειτουργούν τα καινοτομικά βιωματικά στοιχεία του προγράμματος μας σε ένα κοινό 20 συμμετεχόντων με μεγάλη εργασιακή εμπειρία σε κορυφαίες εταιρίες και οργανισμούς.

Ταυτόχρονα οι συμμετέχοντες κέρδισαν την σε βάθος γνώση του προβλήματος της απάτης, τα πλεονεκτήματα της επιχειρηματικής ηθικής και τρόπους αλλαγής της εργασιακής κουλτούρας, προς όφελος όλων.

Επίσης δοκιμάσαμε την λειτουργικότητα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ανώνυμων καταγγελιών “whistleblowing” που έχουμε αναπτύξει για εργαζόμενους που ευαισθητοποιούνται και παρέχουν πληροφορίες για περιστατικά απάτης.
Η σε βάθος αξιολόγηση του προγράμματος μας βοήθησε να εντοπίσουμε και να βελτιώσουμε τα αδύνατα σημεία, να αναδείξουμε τα δυνατά σημεία του προγράμματος. Οι προτάσεις των συμμετεχόντων μας έδωσαν ιδέες για την επέκταση και βελτιστοποίηση του προγράμματος.

Ιδιαίτερα τα αποτελέσματα της αξιολόγησης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καταγγελιών ήταν εντυπωσιακά σε σχέση με τη λειτουργικότητας και αποδοχής της από τους χρήστες. 16 στους 20 χρήστες κατάφεραν να κάνουν δοκιμαστική καταγγελία μέσω του κινητού τους τηλεφώνου μέσα σε λιγότερα από 5’. Παλαιάς τεχνολογία έξυπνα κινητά ή αδυναμία σύνδεσης στο διαδίκτυο ήταν οι κύριοι λόγοι μη ολοκλήρωσης της δοκιμής. 

Στο ερώτημα “Το να κρατήσω δίαυλο επικοινωνίας με τον διαχειριστή του περιστατικού μέσω της πλατφόρμας μετά την καταγγελία…” 15 στους 16 χρήστες απάντησαν ότι είναι σημαντικό ή πολύ σημαντικό.
9 στους 6 χρήστες δήλωσαν ότι συμφωνούν απόλυτα ότι θα χρησιμοποιούσαν την πλατφόρμα αν είχαν αποφασίσει να κάνουν κάποια καταγγελία ενώ οι υπόλοιποι 7 απλά συμφωνούν. 6 χρήστες βρήκαν εύκολη και 10 πολύ εύκολη την χρήση ενώ μόνο ένας χρήστης βρήκε την τηλεφωνική γραμμή ανώνυμων καταγγελιών ή ανώνυμο email, προτιμότερα από την πλατφόρμα.

Οι βελτιώσεις και οι προτάσεις θα ενσωματωθούν στην επερχόμενη έκδοση της υπηρεσίας μας. Για περισσότερες πληροφορίες για τo πρόγραμμα και τα οφέλη για την επιχείρηση σας επικοινωνήστε μαζί μας.

Μιλήστε μαζί μας
0 Comments



Leave a Reply.

    Author

    Fraud Line

    Archives

    February 2020
    July 2019
    May 2019
    December 2018
    October 2017
    September 2017
    January 2017
    November 2016
    July 2016
    March 2016
    February 2016
    December 2015
    November 2015
    June 2015
    April 2015
    October 2014
    September 2014
    August 2014

    Categories

    All

    RSS Feed

Εταιρία

Το όραμά μας
Τα νέα μας
Η ομάδα

Υπηρεσίες

Πρόληψη εσωτερικής απάτης 
Διερεύνηση περιστατικών
Αποκατάσταση Ζημιών 

Επικοινωνία

email: info@fraudline.gr
Tηλ: 6977356534
Διεύθυνση:  egg-enter•grow•go
Λ. Συγγρού 190,  17671 Καλλιθέα
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
Picture
Picture
Picture